חדר ארונות קטן

חדרי הארונות כיום נחשבים למאוד פופולריים, בפרט בדירות חדשות. הבחירה בחדר אחד שישמש כפתרון אחסון מרכזי נחשבת ליעילה מאוד מבחינה פונקציונלית וגם טובה מהבחינה האסתטית. אך תהיה זו טעות להניח כי חדרי הארונות חייבים להיות גדולי מידות במיוחד ובלתי מתאימים גם לבתים ישנים, משופצים. באמצעות עיצוב נכון, ניתן בהחלט לבנות חדר ארונות קטן ויעיל ביותר.

בחברת עץ לדעת מתמחים בבניה והרכבת חדרי ארונות למכלול רחב של לקוחות. ניתן לייצר בהזמנה ארונות גדולים, עמוקים וגבוהים ביותר. מצד שני, ניתן להזמין גם חדר ארונות קטן שיתאים לדירות בעלות שטח שאיננו גדול. חשבתם שזהו תענוג השמור לבעלי הממון לבדם? תלוי את מי שאלתם ולאן הגעתם. כיום, זה אפשרי גם לבעלי תקציב שאיננו נוגע בשמיים.

העיקר – שיהיה פרקטי

כאשר מביטים בחדר ארונות גדול מאוד, קל ללכת שולל אחר הגודל ולהניח תיכף ומדי שהעיצוב מושלם. למעשה, לא תמיד מאחורי החזות הגדולה מסתתרת קבלת החלטות פרקטית. עבור אלה שמתגוררים בבית גדול ומאוד מרווח, אולי לא ממש משנה אם מקצים חדר שחלק ניכר משטחו הולך לאיבוד ולא משרת מטרה מעשית, אבל אם אתם מתגוררים בדירה זה שונה. בדירה קטנה ברור לכם לחלוטין שהשטח צריך להיות מתוכנן לעילא, חשוב שיושם דגש על הפרקטי, המעשי. בנגריית עץ לדעת ייצרו עד כה לא רק חדר ארונות קטן אלא הרבה מאוד חדרים שכאלה. גם לא עיצוב אחד בלבד נמצא כמתאים שכן הכל תלוי בגודל המדויק של החדר, מבנהו, רוחבו, אורכו ומיקומה של הדלת (במידה ויש כזאת ואין מדובר בחלל שחלקו פתוח).

בדרך לחדר הארונות המושלם

באיזה אופן ניתן לעצב, לבנות ולהרכיב חדר ארונות מושלם? כיצד ניתן להגיע לתוצאה רצויה גם אם אין לכם כל כוונה להוציא לשם כך הון רב או להיעזר בהלוואות מכאן ועד הודעה חדשה? בעץ לדעת יודעים לספר כי חדר ארונות קטן יוכל להיות תוצאה של שילוב מנצח של מכלול מרכיבים. למשל, בחדר כזה יהיה כמובן ארון בגדים, אבל לא מן הנמנע שיהיו בו גם מרכיבים נוספים. למשל, ניתן לשלב גם כמה מדפים פתוחים וסוגי מתלים. רוצים ליהנות מחדר ארונות שיתאים לכם, לצרכים שלכם, לבית שלכם? לא רוצים להסתפק בתוצאה שתתאים רק "בערך"? בעץ לדעת ישמחו לתכנן עבורכם פתרון מושלם, שימושי ויעיל להפליא.

חיסכון במקום ללא מאמץ

היופי שטמון בחדר ארונות נפרד מבוסס לא מעט על חיסכון ניכר במקום ביחד עם קורטוב של אסתטיקה. לא נחוץ יותר מאשר חדר ארונות קטן כדי להפוך את יחידת המגורים של ההורים להרבה יותר מרווחת, הרבה יותר נעימה והרבה יותר אסתטית. כמו כן, עם חדר ארונות כבר לא צריכים לבזבז זמן עם כל חילופי העונות, כאשר מחפשים מקום אחסון לבגדים של העונה שחלפה ומוציאים החוצה את הבגדים הנדרשים לעונה שבפתח.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *